۲۰۰ هکتار از اراضی ثلاث باباجانی به کشت گلابی وحشی اختصاص یافت
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

حسین سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: با توجه به اهداف این سازمان و براساس شرایط خاص حاکم بر منطقه و شهرستان ثلاث باباجانی و نیز حفظ و احیا و توسعه منابع طبیعی بیش از 200 هکتار از اراضی میرآباد از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به کشت گونه‌های بنه و گلابی وحشی اختصاص یافت.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: بر مبنای بررسی‌های به عمل آمده منطقه میرآباد در سالیان گذشته دارای گونه‌های فوق بوده که به دلیل عوامل طبیعی از جمله تغییر اقلیم و خشکسالی‌های پی در پی و عوامل انسانی سطح جنگل‌های بنه و گلابی وحشی کاهش یافته است.

سلیمانی گفت: در راستای مطالب اشاره شده لازم است با مشارکت مردم و با استفاده از دانش بومی اراضی مورد نظر جهت بهره‌برداری گونه‌های بومی و سازگاری با منطقه شناسایی و با همکاری خود مردم کاشت گونه‌های بومی اجرا شود.

وی اجرای طرح‌های آبخیزداری را با دو هدف کنترل سیل و کاهش رسوب و به دو روش مکانیزه و بیولوژیکی دانست و افزود: در شهرستان سنقروکلیایی نیز با هماهنگی‌ معاونت آبخیزداری در حوزه‌های آبخیزخوران، گیویجه، کله پا، زاغان، خسروآباد، فعله‌گری و امجد به مساحت 250 هکتار اقدام به کاشت بذر بادام شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه عنوان کرد: همزمان در روستای کشکمیز از توابع شهرستان سنقروکلیایی نیز با هماهنگی اداره مرتع در سطح 50 هکتار از  اراضی ملی عملیات کوپه‌کاری اجرا شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com